2011年8月23日

魚肉蛋餅拼涼瓜


<2011.08.09>

上次做的魚肉煎餅
大家都說好吃
mama就多做一次
喜歡吃的菜色,多吃幾遍也是開心的



<做法>

01.  魚肉醬以少許糖、鹽調味,
加入半個打勻的雞蛋、蔥粒拌勻,稍稍撻至有黏性
02.  燒熱油,把適量魚肉醬放在煎鍋上,輕輕壓扁成圓餅
03.  煎至熟透後取出沾上滿滿的蛋液,再煎至兩面金黃後備用
04.  燒熱油,加入涼瓜片略炒,加入適量糖和水份後加蓋煮至熟透
05.  放回魚肉餅同煮,稍稍翻動均勻,即成

3 則留言:

  1. 你影既相好靚,簡簡單單一個住家菜,可以影到令人流晒口水呢
    你依個Blog好難用呀,我唔識留言,之前明明留左,但再去睇返又唔見咗既??

    回覆刪除
  2. 係呀,我用既係名稱/網址
    因為其他都唔岩用呢,無Sina呀..
    不過唔緊要啦,我尼多D留言就會習慣架喇..^_^

    回覆刪除
  3. to 小甫貓:
    小甫貓太過獎了~
    謝謝您的喜歡呢, 我好開心啊 :D

    對對, 沒有sina的啊...
    選「名稱/網址」應該是正確的

    嗯嗯, 我也有點抱歉, 給您帶來不方便
    不過, 謝謝您啊!
    我很開心您來給我寫留言呢 *u*

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...